Rzeczpospolita Polska Unia Europejska
#szamotulski #tradycja #powiat #nowoczesność
  • Godziny pracy: Poniedziałek - Piątek 7:30 - 15:30
  • ul. Wojska Polskiego 4,
    64-500 Szamotuły
  • tel.: + 48 61 292 87 00
Strona główna/Dla Mieszkańca/Aktualności/Komunikat ws. funkcjonowania Starostwa Powiatowego w (..)

Komunikat ws. funkcjonowania Starostwa Powiatowego w Szamotułach

12 Marca 2020

Aby ograniczyć ryzyko epidemiologiczne prosimy o załatwianie bieżących spraw głównie za pośrednictwem komunikacji telefonicznej i mailowej.

W związku z rosnącym zagrożeniem związanym z koronawirusem oraz w trosce o zdrowie wszystkich mieszkańców Powiatu Szamotulskiego, prosimy o ograniczenie wizyt osobistych w Starostwie Powiatowym w Szamotułach na rzecz kontaktu online (tj. poprzez telefon, e-mail lub platformę ePUAP). Zakładamy, że powyższa sytuacja jest przejściowa i w ciągu kilku tygodni wszystko powróci do stanu sprzed tej trudnej dla nas wszystkich sytuacji.

W przypadku braku możliwości przesłania dokumentów drogą elektroniczną, prosimy o składanie dokumentów wyłącznie w Kancelarii Starostwa Powiatowego (Budynek C, pokój 0003) - z wyjątkiem - na dziś - Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg.

Poniżej wykaz numerów telefonów do poszczególnych działów:

 

Sekretariat Starosty

61 292 87 17, sekretariat@szamotuly.com.pl

 

Sekretarz Powiatu Szamotulskiego

61 292 87 14, starostwo@szamotuly.com.pl

 

Kancelaria

61 292 87 00

61 292 87 01

 

Wydział Budownictwa, Rolnictwa i Środowiska

61 292 87 91; lewandowskil@szamotuly.com.pl - Dyrektor Wydziału

Sprawy związane z wydawaniem pozwoleń na budowę, zgłoszeń robót nie wymagających pozwolenia:

61 292 87 88

61 292 87 89

61 292 87 92

Sprawy związane z ochroną środowiska:

61 292 87 41

61 292 87 43

 

Wydział Edukacji, Spraw Obywatelskich, Kultury, Sportu i Turystyki:

61 292 87 61;   - Dyrektor Wydziału

61 292 87 62

61 292 87 64

 

Wydział Finansów

61 292 87 21,  - Skarbnik Powiatu

61 292 87 23

61 292 87 24

61 292 87 22

 

Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru

61 292 87 71;  - Dyrektor Wydziału

Informacja w sprawie realizacji prac geodezyjnych podlegających weryfikacji

61 292 87 66

Prowadzenie spraw związanych z ewidencją gruntów i budynków

61 292 87 80

61 292 87 77

Administrowanie Infrastrukturą Informacji Przestrzennej

61 292 87 85

Udostępnianie wypisów/wyrysów, kopii map ewidencyjnych/zasadniczych

61 292 87 06

61 292 87 78

Udostępnianie informacji zawartych w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym

61 292 87 79

61 292 87 42

Weryfikacja prac geodezyjnych lub prac kartograficznych

61 292 87 72

61 292 87 73

61 292 87 75

Koordynacja usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu

61 292 87 74

 

Wydział Gospodarki Nieruchomościami

61 292 87 81;  - Dyrektor Wydziału

61 292 87 84

61 292 87 82

 

Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg

61 292 87 31;  - Dyrektor Wydziału

Sprawy związane z wydawaniem dowodów rejestracyjnych:

61 292 87 34

Sprawy związane z rejestracją pojazdów:

61 292 87 32/33

Sprawy z zakresu transportu, OSK, SKP:

61 292 87 35

Sprawy związane z wydawaniem praw jazdy:

61 292 87 36/38

 

Wydział Organizacyjny i Zarządzania Kryzysowego

61 292 87 15;  - Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego

61 292 87 11

 

Wydział Rozwoju i Informacji Europejskiej

61 292 87 51;  - Dyrektor Wydziału

61 292 87 52

61 292 87 53

 

Powiatowy Rzecznik Konsumentów (dyżur w poniedziałki):

- w godz. 7:30-11:30 dostępny pod nr:

61 292 87 87

61 292 87 40

- w godz. 11:30-15:30 dostępny pod nr:

61 292 87 09

Możliwy również kontakt mailowy: 

 

Punkt bezpłatnych porad prawnych - dyżur zawieszony od 13.03.2020 r.

Jednocześnie czynimy starania w organizacji udzielania nieodpłatnych porad prawnych telefonicznie lub mailowo.

 

Starosta Szamotulski

Beata Hanyżak

do góry