Rzeczpospolita Polska Unia Europejska
#szamotulski #tradycja #powiat #nowoczesność
  • Godziny pracy: Poniedziałek - Piątek 7:30 - 15:30
  • ul. Wojska Polskiego 4,
    64-500 Szamotuły
  • tel.: + 48 61 292 87 00
Strona główna/Dla Mieszkańca/Aktualności/Usprawnienia w Wydziale Komunikacji, Transportu i Dróg

Usprawnienia w Wydziale Komunikacji, Transportu i Dróg

22 Listopada 2019

Usprawnienia w Wydziale Komunikacji, Transportu i Dróg

W odpowiedzi na oczekiwania mieszkańców Powiatu Szamotulskiego dotyczące usprawnienia procesów obsługi klienta oraz minimalizacji czasu oczekiwania na załatwienie spraw w Wydziale Komunikacji, Transportu i Dróg, pod koniec października w Starostwie Powiatowym w Szamotułach wprowadzony został nowy system kolejkowy. Wdrożenie poprzedzone zostało przygotowaniem i opublikowaniem nowego Regulaminu Obsługi Klientów, którego stosowanie przyczyni się do sprawniejszej obsługi klientów.

Zrealizowane prace informatyczne pozwalają na udostępnienie mieszkańcom bieżących informacji na temat ilości wydanych numerków oraz śledzenie postępu kolejki. Informacje publikowane są pod adresem: kd.powiat-szamotuly.pl. Do serwisu można również przejść korzystając z linka umiejscowionego na stronie głównej Starostwa Powiatowego (www.powiat-szamotuly.pl) - po prawej stronie witryny wydzielony został buton z ikonką samochodu.

 

 

Aktualizacja danych w systemie monitorującym odbywa się w czasie rzeczywistym. W naszej ocenie to zdecydowane ułatwienie zarówno dla mieszkańców, którzy udają się do Starostwa celem załatwienia sprawy, jak i dla oczekujących.

 

Postęp kolejki

 

To jednak nie koniec zmian. Z początkiem grudnia wdrożony zostanie system, który umożliwi mieszkańcom umówienie się na wizytę w urzędzie (Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg) drogą internetową. O godzinach i dniach rejestracji internetowej będziemy informować na bieżąco.

Do końca roku, w związku ze zwiększonym zatrudnieniem, mieszkańcom udostępnione będą dwa kolejne stanowiska obsługi.

Naszym priorytetem jest skrócenie czasu oczekiwania na obsługę oraz zwiększenie ilości załatwianych spraw. 

 

do góry