Rzeczpospolita Polska Unia Europejska
#szamotulski #tradycja #powiat #nowoczesność
  • Godziny pracy: Poniedziałek - Piątek 7:30 - 15:30
  • ul. Wojska Polskiego 4,
    64-500 Szamotuły
  • tel.: + 48 61 292 87 00
Strona główna/Dla Mieszkańca/Aktualności/Zasady funkcjonowania Powiatowego Urzędu Pracy od 1 (..)

Zasady funkcjonowania Powiatowego Urzędu Pracy od 1 września 2021 r.

31 Sierpnia 2021

 

Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach informuje, że od dnia 1 września 2021r. obsługa klientów będzie odbywała się od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30.


Jednocześnie informujemy, że Urząd przyjmuje Klientów w pomieszczeniach biurowych, począwszy od 14 czerwca 2021r. do odwołania, wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i godziny wizyty.

Przypominamy, że na terenie instytucji obowiązuje nakaz zakrywania nosa i ust.


Kontakt z Urzędem odbywa się przede wszystkim z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej, telefonicznej, a także korespondencji tradycyjnej lub za pośrednictwem platformy ePUAP oraz www.praca.gov.pl.

Rejestracja osób bezrobotnych odbywa się drogą elektroniczną tutaj lub osobiście poprzez złożenie do skrzynki podawczej wypełnionej karty rejestracyjnej znajdującej się w siedzibie urzędu przy ul. Wojska Polskiego 1 w Szamotułach, I piętro, wejście A.

do góry