Rzeczpospolita Polska Unia Europejska
#szamotulski #tradycja #powiat #nowoczesność
  • Godziny pracy: Poniedziałek - Piątek 7:30 - 15:30
  • ul. Wojska Polskiego 4,
    64-500 Szamotuły
  • tel.: + 48 61 292 87 00
Strona główna/Dla Mieszkańca/Aktualności/Zmiany w zasadach rejestracji wizyt w Wydziale Komunikacji, (..)

Zmiany w zasadach rejestracji wizyt w Wydziale Komunikacji, Transportu i Dróg

13 Sierpnia 2020

Szanowni Klienci Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg, chcący zarejestrować pojazd,

W związku z obserwowanym od początku sierpnia br. niezrozumiałym blokowaniem internetowej rezerwacji numerów polegającym na pobraniu wszystkich wolnych biletów, a następnie nie zgłaszaniem się w wyznaczonym terminie w tutejszym Wydziale celem ich realizacji, zmuszeni jesteśmy wprowadzić element weryfikacji zarezerwowanych biletów.

Wprowadzone zmiany polegają na KONIECZNOŚCI potwierdzenia zarezerwowanej wizyty poprzez przesłanie w ciągu 24 godzin od dokonanej rezerwacji skanu lub zdjęć wszystkich niezbędnych dokumentów pojazdu rejestrowanego, włącznie z nr VIN, celem wstępnej weryfikacji i porównania z numerem (ostatnie 5 cyfr) podanym przy internetowej rezerwacji biletu. Prosimy także o załączenie pobranego z systemu indywidualnego kodu rezerwacji - plik PDF. W przypadku braku potwierdzenia sprawy skanów lub zdjęć dokumentów bilet zostanie automatycznie anulowany i możliwy do pobrania z systemu przez inną osobę. Skany lub zdjęcia cyfrowe (w formie pliku *.pdf lub *.jpg) dokumentu prosimy przesyłać na adres: podając nazwisko oraz nr telefonu celem ewentualnej konieczności kontaktu lub wyjaśnienia wątpliwości.

Wprowadzenie powyższych zasad ma ograniczyć nieuzasadnione blokowanie wizyt bez przygotowanej sprawy i tym samym utrudnianie kontaktu z Wydziałem innym klientom.

Powyższe działanie weryfikacyjne zacznie obowiązywać od najbliższego poniedziałku tj. 17 sierpnia br.   

do góry